  • Data: 2013-04-26 00:23:07
    Temat: Re: jak najłatwiej wyrwać chwasta?
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Steff" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Znajomy pedofil chciał pomóc mojej dziesięcioletniej córce. Na
    prowadzonym przez niego portalu zamieścił jej zdjęcie z apelem do
    ziomków i prośbą, by wpłacali pieniążki na ten słuszny cel.
    Odzew był spory. Zgromadzono kwotę która po czwórkroć przekroczyła koszt
    pięcioletniego leczenia i rehabilitacji mojej córki. Do tego znajomy
    zaoferował się, że nadwyżkę mogą przekazać mi za plecami Fiskusa.

    W związku z tym mam pytanie: jak gościa uziemić? Podkablować za
    propagowanie pedofilskich treści, czy próbę uszczuplenia budżetu państwa?

    Napij się chwaście Randapu.