  • Data: 2009-02-07 23:14:07
    Temat: Re: jak można gwałcić żonę?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" napisał:
    > Zmusic ja do seksu, gdy nie ma na to ochoty?

    a bo to żona ma mieć ochotę? to przecież jej obowiązek!!!
    tak samo jak płącenie na utrzymanie rodziny, dbanie o porządek w domu i
    rodzinę, to obowiazki małżonków!!!

    > Przeruchac i nie zaplacic?

    to zwykłe niezapłacenie za usługę i kurwa co najwyżej powinna dochodzić
    zapłacenioa za usługę
    i co to ma wspólnego z przestępstwem gwałtu?