  • Data: 2009-02-09 10:36:51
    Temat: Re: jak można gwałcić żonę?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 09 Feb 2009 10:16:09 GMT, kla.pa napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę wcześniejsze odpowiedzi, to ma znaczenie ;) bo zona ma
    > obowiązek dać

    Ale nie w każdej chwili i nie o każdej porze. Bądźmy poważni.
    Na współżycie musza się zgodzić obie (mam na myśli normalny sex) strony.
    Nawet jeżeli żona odmawia dymania uporczywie - nie zwalnia to męża z
    odpowiedzialności za gwałt.
    Może taki "odrzucony mąż" stosować inne środki - np. złożenie pozwu o
    rozwód ze względu na ustanie współżycia, zerwanie nici itp itd.

    > ( tak jeden z Panów wyraźnie napisał), a była zona raczej nie musi :)

    NIKT nie musi.
    Może być mnóstwo powodów dla których współżycie ) z żoną) będzie stanowiło
    przeszkody np. choroba, miesiączka or more