    From: johnkelly <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak moge sie bronic na swojej posesji?
    Date: Sat, 15 Jun 2002 21:38:29 +0200

    Dnia 02-06-15 21:28, Użytkownik Artur Golański napisał:

> [...]
    > dla życia lub zdrowia urządzenie, które w wyniku działania sprężonego
    > gazu jest zdolne do wystrzelenia pocisku z lufy gwintowanej albo z
    > elementu ją zastępującego.."
    > Kwestią interpretacji pozostaje czy lufa niegwintowana NIE jest
    > elementem zastepujacym lufe gwintowaną.
    > Przypominam co JA napisalem: "na bron pneumatyczna (wielkosc srutu
    > jest bez znaczenia)"
    > Jesli JEST to bron pneumatyczna, to zezwolenie JEST wymagane, a
    > wielkosc srutu nie ma znaczenia. Następnym razem przed wypowiedzia
    > 'odrób lekcje'. Jesli masz watpliwosci, to raczej pytaj.

    Lekcje odrob Ty ;PPPP. To co lezy w sklepach i miota pociski w wyniku
    dzialania sprezonego powietrza nie jest bronia poniewaz lufa nie
    gwintowana nie jest elementem zastepujacym lufe gwintowana.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M