  • 1. Data: 2005-09-17 07:08:37
    Temat: jak już o radarach....
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dzsiaj sie zastanawialme czy nie pstryknąć kilka samochodów-= na
    autostradzie, obrobić a PC- jako zdjecie z fotoradaru druknąć, i
    wysłać włascicielowi z moim nr konta bankowego :)

    Czy to bedzie wyłudzenie :) ?

  • 2. Data: 2005-09-17 08:30:32
    Temat: Re: jak już o radarach....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to będzie wyłudzenie :) ?

    A masz wątpliwość? Dodatkowo jeszcze kilka innych.

  • 3. Data: 2005-09-17 14:09:38
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > A masz wątpliwość? Dodatkowo jeszcze kilka innych.

    Dlaczego? Jak odpowiednio sprytnie napisze pismo?

    A pamiętasz świadczenie niezamawianych usług?
    Może przecież: "zrealizować niezamawianą usługę fotograficzną" -
    twierdziłeś kiedyś, że płacić trzeba ;)

    --
    pzdro
    poreba

  • 4. Data: 2005-09-17 14:43:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Jak odpowiednio sprytnie napisze pismo?
    > A pamiętasz świadczenie niezamawianych usług?
    > Może przecież: "zrealizować niezamawianą usługę fotograficzną" -
    > twierdziłeś kiedyś, że płacić trzeba ;)

    A mógł byś przypomnieć kiedy?

  • 5. Data: 2005-09-18 13:16:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    > A mógł byś przypomnieć kiedy?
    A na pmt, wątek "umowa z nieboszczką", to nie Ty twierdziłeś
    (i prawie mnie przekonałeś), że pomimo braku zlecenia,
    sfałszowanej umowy - usługa wykonana i trzeba płacić?
    Tak mi się skojarzyło.

    Może przecież, oszukańczo upodabniając pismo do tych "mandatowych"
    (vide KrukoIncassa) sprzedawac im zdjęcia.

    --
    pozdro
    poreba