  • Data: 2004-11-26 12:51:32
    Temat: Re: jak działać z mieszkaniem
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak to jest III grupa a mieszkanie malutkie kawalerka 25 m2 w Gdańsku
    > a ile procent wartości mieszkania wynosi w takiej sytuacji podatek na
    > rynku warte ok 50 tys

    Ulga z art.16 nie wchodzi w grę bo III grupa podatkowa, więc: Wartość - kwota
    wolna od podatku = nadwyżka = 45.098 PLN, zatem kumputer mi wypluł, że
    podatek wyniesie 7.786,30 PLN.

    Nie da się policzyć ile % wartości, bo jest progresja w przedziałach.

    Oczywiście od wartości mieszkania odliczysz koszty pogrzebu i inne z tym
    związane jeśli je ponosiłeś.

    regards

    b.