    From: "baccate" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak długo jest ważny odpis krs
    Date: 3 Nov 2006 09:39:07 -0800

    > Mnie taka zabawa nie bawi.
    Nie dziwi mnie to, bo niekompetentność urzędników bywa dużym
    problemem. Tak samo jak to, że często niechętnie podejmują kroki,
    żeby komuś pomóc czy ułatwić życie.

    Chcodzi mi jednak tutaj o ten konkretny przypadek - zastanawiam się
    sam, jak to się stało, że ważność odpisów z KRS nie jest
    uregulowana (z tego co kojarzę) przepisami tylko "ustaleniami".

    > A zwykle zanim pójdę do urzędnika, to stosowne artykuły znam lepiej od
    > niego.
    Postawa godna pochwały, bo to przydatna wiedza, ale takich petentów
    jest kilku na 100. A szkoda.

    Współczuję każdemu, który przez urząd skazany jest na
    niepotrzebne podróże czy stres, szczególnie w przypadku
    postępowania urzędu wbrew przepisom - to tak off topic.