  • Data: 2004-09-07 09:43:25
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "agati_m" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:chjop0$1l0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam pytanie, jak wymeldowac byłego meza z mieszkania komunalnego?
    > Nie mieszka z nami (ze mna i dziecmi), odwiedza dzieci, ale nie zamierza
    sie
    > wymeldowac. Płaci alimenty, ale połowy czynszu nie.
    > Mysle o zamianie mieszkania, ale boje sie, ze jak przyjdzie do zamiany, to
    > tak bede zmuszona i jego tam zameldowac.
    > Czy jest jakies prawo, ktore pozwoliłoby uporzadkowac taką sytaucje.
    > Dogadanie z eks jest raczej niemozliwe.
    > A.
    >
    > rozumiem że macie takie same prawa do tego mieszkania?
    to dlaczego chcesz go wyrzucić?
    dlatego że poszedł ci na rękę i tam nie przebywa?
    no i co? korzystasz z całego mieszkania a za połowe chcesz płacic?
    a może ty się wymelduj taka sama procedura.
    módl się żeby facet się o tym nie dowiedział
    bo powinien ci sie tam wprowadzić drugą kobitą z dziećmi.
    wtedy byś miała luksusy.:))))
    krew mnie zalewa jak widzę ludzi którzy nie potrafią docenić tego co mają
    ciągle im mało i myślą co im sie jeszcze należy......
    powiem krótko
    kula w łeb, to się należy.