eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoistniej możliość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do agregatu › Re: istniej możliwość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzynę do agregatu
    From: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: istniej możliwość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzynę do
    agregatu
    Date: Sat, 17 Oct 2009 16:03:07 +0200

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hb7tsl$cea$...@a...icm.edu.pl...

    > Weź chłopie nie bredź. Jeśli dostawca ma klienta który zużywa 1000x więcej
    > energii niż ja to oczywiste jest, że bardziej mu się opłaca dostarczać
    > energię dla tego klienta niż dla mnie.

    Taki odbiorca jeśli myśli to ma polisę w postaci awaryjnego zasilania. On
    wiadomo daje większe przychody, ale wcale nie jest ważniejszy niż kilka
    tysięcy drobnych odbiorców.

    > Ale ja sam nie potrzebuję prądu tylko działania urządzeń, które nim są
    > zasilane. Chodzi o czajnik, komputer, pompkę dla rybek, lodówkę,
    > zamrażarkę, ekspres do kawy .... itp itd. Jest więc bardziej istotne, by
    > taka przerwa była krótka niż by była zaplanowana.

    Ale z pewnością chcesz w miarę możliwości technicznych mieć bezprzerwowe
    zasilanie. No ale jak masz je pojedyncze, to musisz się z niedogodnościami
    wynikającymi z przerw planowych liczyć. To w sumie masz między wierszami w
    umowie dystrybucyjnej lub kompleksowej.

    > Co tu rozważać ? Jeśli chcę normalnie żyć to muszę kilku urządzeń używać.
    > Inaczej postępując cofałbym się o całą epokę.

    No to nic tylko takie zasilanie zrobić. Zgodnie z przepisami na Twój koszt.

    Jurek W