  • Data: 2015-09-05 21:48:42
    Temat: Re: interpretacja prostego stwierdzenia
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-05 o 20:16, z pisze:
    > Zapewne w tym tłumaczeniu jest jakaś logika ale ze zdrowym rozsaąkiem to
    > nie ma dużo wspólnego.
    > Przez takie właśnie "rozumienie" polskiego języka ten kraj schodzi na
    > psy i topi w bagnie zakałapućkanych przepisów na których banda prawników
    > robi sobie żer i udowadnia że są potrzebni żeby takie banalne sytuacje
    > tłumaczyć, wyjaśniać, odwracać kota ogonem, udowadniać rację tego kto
    > więcej zapłaci.
    > Żałość

    Język polski schodzi na psy? A co to niby za słowo "zakałapućkanych"???
    To jest debilizacja języka polskiego, gdy się wymyśla swoje słowa bo się
    nie umie wysłowić przy użyciu ponad miliona już istniejących słów.

    Akurat ścisłe sformułowania obowiązują we WSZYSTKICH naukach - tak
    humanistycznych jak i ścisłych. Po prostu bez możliwości precyzyjnego
    wskazywania pojęć, nie ma poprawnej komunikacji.

    Ty podchodzisz na zasadzie: "Jestem zakałapućkanym człowieczkiem, który
    nie potrafi wyrażać się rzeczowo i mam pretensję do życia, że ciągle z
    tego powodu dostaję po dupie, więc wykrzyczę swój żal na >>bandzie
    prawników robiących sobie żer<<".