    From: kcp <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internetowe ogłoszenie ;(
    Date: Tue, 23 Dec 2003 10:24:11 +0100

    szerszen wrote:

> [...]
    >
    > chodzi o to ze kroki prawne jakie mozesz podjac na pewno znasz,
    > wazniejsze w tym wypadku jest ustalenie kto to, a to w tym wypadku jest
    > niestety malo prawdopodobne, skoro jeden admin udzielil ci wyjasnienia i
    > podal logi, znasz uczelnie, mozesz teraz udac sie do uczelni, do jej admina
    > i miec nadzieje ze logi te wskazywac beda na komputer w jakiejs sali, a nie
    > np na korytarzu czy jakis inny wolno stojacy, bo wtedy nic nie ustalisz,
    > jesli masz fart i jest to komp w sali wtedy mozesz ustalic jaka grupa tego
    > dnia o tej godzinie miala zajecia i miec liste nazwisk tej grupy, moze

    Dziekuje za odpowiedz, w tej chwili nasuwa mi sie jedno pytanie:
    nawet jezeli dojde jaka to sala i grupa to jak udowodnic, ze to wlasnie
    ta osoba ;( tymbardziej, ze w ogloszeniu jest tylko moje imie nr tel. i
    miasto, reszta danych sie nie zgadza(wlacznie z trescia oglosenia ;).
    Znajac zycie nawet jezeli ktos wskaze na niego to bedzie sie tlumaczyl
    tym ze moje imie to jego pseudo a w numerze telefonu popelnil blad :(((

    To straszne ;(

    ps. na jaka grupe moge jeszcze skierowac tego maila ??

    --
    __ _