    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internet - administracja - przetarg - koncesja
    Date: Wed, 20 Feb 2002 11:01:48 +0000 (UTC)

    J4cQ <j...@p...com> wrote:

    > Witam

    > Administracja na moim osiedlu oglosila przetarg na wylonienie firmy majacej
    > wylacznosc na udostepnianie internetu. przetarg wygrala malo znana firma. a
    > kilka dni po tym fakcie na klatkach schodowych pojawilo sie ogloszenie iz w
    > zwiazku z wygraniem przez firme X przetargu okablowanie innych firm
    > swiadczacyh uslugi dostepu do internetu bedzie niszczone.

    No nozyk sie w kieszeni otwiera. Skad firma X bedzie wiedziala co jest a co
    nie jest okablowaniem konkurencji? Instalacje domofonowe (jesli sa) tez beda
    niszczone? A okablowanie SIA (Sasiedzkie Instalacje Alarmowe) tez?
    Oczywiscie na kazde okablowanie budynku musi byc wyrazona zgoda jego
    wlasciciela - instalacje nielegalne nie tylko moga byc ale nawet powinny byc
    niszczone.

    > Czy ADM miala
    > prawo zabronic jakiejs firmie swiadczenia uslug skoro nawet koncesje na
    > bycie ISP nie sa wymagane. Czy to znaczy ze moze teraz ciac kable TPSA (bo
    > to nie ona wygrala) lub innych firm ISP czy taki przetarg nie naruszal
    > prawa???

    Do zabronienia czegokolwiek potrzebna jest podstawa prawna - czy ja podano?
    Do niszczenia tez - np. stosowna uchwala.

    > Pozdrawiam
    > J4cQ

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź)

    P.S. Dwie prosby mam do Ciebie. Napisz mi (na priva np.) gdzie takie rzeczy
    sie wyczyniaja i czy moglbys mi podeslac zeskanowane ogloszenie z
    niszczeniem :-)