  • From: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: intercyza - zapytanie
    Date: Thu, 13 Jan 2005 04:31:50 +0100

    On Wed, 12 Jan 2005 23:21:28 +0100, "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    wrote:

    >:) a ja wiem , ze juz ten problem byl brany pod uwage pare lat temu ... sady
    >otrzymaly odgorny nakaz wnikliwego badania kazdej sytuacji dot. majatkow i
    >intercyz ... ponad rok temu informowalam na ten temat i o przekretach ktore
    >mialy miejsce ...US trudno wyprowadzic w pole taka intercyza one rowniez sa
    >uczulone na tego typu kombinacje tak wiec zaczeto sprawdzac w jakim terminie
    >powstawaly majatki odrebne malzonkow ale jak swiat swiatem bystrzejsi
    >obeszli i te przepisy . Pora zabezpieczyc przed takimi ewentualnosciami :)
> [...]

    Nie no, teraz to pytam tak na zaś :) Generalnie gdybym z żoną miał
    brać kredyt na mieszkanie, na przykład, no to byśmy brali razem. Ale
    ja mam na myśli raczej sytuację, kiedy biorę sobie kredyt na nowe
    Ferrari, bo taki mam kaprys. I piszę intercyzę, że w razie czego, to
    ja jestem za to Ferrari ścigany, a nie żona. Dobrze rozumuję?

    --
    żuko / Shark von Cygnus
    e-mail: shark maupa post.pl

    "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."