    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: intercyza - zapytanie
    Date: Wed, 12 Jan 2005 23:21:28 +0100

    Użytkownik "Ajron" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cs440j$2bs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Z tego co wiem to dopiero pracuja nad tym aby tak sie nie dalo... ale cos
    im
    > opornie idzie.

    :) a ja wiem , ze juz ten problem byl brany pod uwage pare lat temu ... sady
    otrzymaly odgorny nakaz wnikliwego badania kazdej sytuacji dot. majatkow i
    intercyz ... ponad rok temu informowalam na ten temat i o przekretach ktore
    mialy miejsce ...US trudno wyprowadzic w pole taka intercyza one rowniez sa
    uczulone na tego typu kombinacje tak wiec zaczeto sprawdzac w jakim terminie
    powstawaly majatki odrebne malzonkow ale jak swiat swiatem bystrzejsi
    obeszli i te przepisy . Pora zabezpieczyc przed takimi ewentualnosciami :)
    jak intercyza podpisana z chwila pobierania kredytu ale poki co nawet i taka
    nie zwalnia od ponoszenia dlugow wspolnie a dlaczego? Z prostej przyczyny
    zuko/Shark... :) na co ten kredyt bedzie przeznaczony ? bardzo istotne
    pytanie

    Sandra