  • Data: 2004-10-04 10:26:01
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Oczywiście kolejna instancja czeka (uruchomiono procedurkę) , ale sam
    > widzisz, że mimo obowiązującego prawa, wesoo może być ... Pamiętajmy, że
    > w utopijnym kraju nie żyjemy niestety/stety* (*-niepotrzebne skreślić)

    No to co tu piszesz o skazaniu? Póki co wyrok wydał tylko niekompetentny
    sąd pierwszej instancji - w apelacyjnym łatwo da się wykazać tę
    niekompetencję.

    Winę trzeba udowodnić - a zeznania matki, która samego zdarzenia nie
    widziała, są nic nie warte. Równie dobrze ja mógłbym zeznawać w sprawie
    Rywina, bo też tam coś o tej sprawie od kogoś słyszałem (w TV konkretnie).