  • 1. Data: 2007-01-31 18:16:10
    Temat: informacje zawarte w emailach
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    Witam
    Ostanio usłyszałem ze wyszlo jakis rozporzadzenie ministra (nie wiem
    ktorego) w sprawie dodatkowych informacji zamieszczanych podczas wysylania
    emaila.
    Z tego co widze w emilach info. takie musza zawierac:
    pełna nazwe firmy
    odpowiedni sad rejowym w ktorym podmio. (firma zostala wspiana do rejestu)
    kapital zakladowy
    NIP, Regon

    czy moze ktos wie ktore to roporzadznie czy tez ktorych to podmiotow
    gospodarczych dotyczy?
    z gory dziekuje za odpo.
    (przepraszam jezeli ktos juz cos pisal na ten temat)

  • 2. Data: 2007-01-31 18:28:50
    Temat: Re: informacje zawarte w emailach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zdenio" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie w mailach, tylko w pierwszej korespondencji kierowanej do klienta. W
    Kodeksie Spółek Handlowych jest o ile dobrze pamiętam taki przepis. Nawet chyba
    jest tam kara za brak informacji przewidziana.

  • 3. Data: 2007-01-31 18:29:22
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

> [...]
    > gospodarczych dotyczy?
    > z gory dziekuje za odpo.
    > (przepraszam jezeli ktos juz cos pisal na ten temat)

    przepraszam
    znalazlem!!!! :0

  • 4. Data: 2007-01-31 18:48:32
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > Kodeksie Spółek Handlowych jest o ile dobrze pamiętam taki przepis.
    > Nawet chyba jest tam kara za brak informacji przewidziana.

    OOO, rozwin wiecej. Bo to by byl niezly bat na spamerów :) Zwlaszcza
    tych nieumiejetnych, co przesylaja prawdziwe oferty ;)

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 5. Data: 2007-01-31 20:58:29
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Nie w mailach, tylko w pierwszej korespondencji kierowanej do klienta.

    Po zmianach ksh nie tylko w pierwszej ale w każdej.

  • 6. Data: 2007-01-31 21:29:20
    Od: "esos" <e...@o...pl>

    > przepraszam
    > znalazlem!!!! :0

    podzielisz sie? :)
    pzdrf
    esos

  • 7. Data: 2007-01-31 21:46:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Alek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Po zmianach ksh nie tylko w pierwszej ale w każdej.

    W każdej, w mejlu i piśmie, na stronie www, a "niemanie" kosztuje 10
    tys. zł.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2007-01-31 22:19:06
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Olgierd wrote:
    > Osoba przedstawiająca się jako *Alek* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > W każdej, w mejlu i piśmie, na stronie www, a "niemanie" kosztuje 10
    > tys. zł.

    A czemu takie rygorystyczne wytyczne maja sluzyc?

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 9. Data: 2007-02-01 16:06:13
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A czemu takie rygorystyczne wytyczne maja sluzyc?

    Nieuczciwej konkurencji. Zwalczaniu podszywania sie pod dzialalność
    gospodarczą.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'