  • 1. Data: 2006-08-14 14:51:53
    Temat: informacje o rynku prawniczym
    Od: "slivia" <s...@o...pl>

    Witam

    Bardzo potrzebuję danych na temat rynku prawniczego w Polsce. Takich jak:
    - liczba kancelarii prawniczych w Polsce
    -liczba kancelarii małych i dużych
    - liczba kancelarii z dostępem do internetu
    -struktura wiekowa prawników w Polsce

    Skąd mogę wziąć potrzebne mi dane? A może ktoś z szanownych grupowiczów ma i
    podzieliłby się?
    Dane te są mi niezbędnie potrzebne do pracy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-14 15:15:06
    Temat: Re: informacje o rynku prawniczym
    Od: stern <s...@0...pl>

    slivia napisał(a):

    > Skąd mogę wziąć potrzebne mi dane?

    z internetu?

    > Dane te są mi niezbędnie potrzebne do pracy.

    no to niezbędnie trzeba poszukać :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-08-14 17:25:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "slivia" <s...@o...pl> napisał

    > Dane te są mi niezbędnie potrzebne do pracy.

    A nie prościej kupić gotową pracę?

  • 4. Data: 2006-08-14 18:19:51
    Od: "slivia" <s...@o...pl>

    wiadomości news:ebqbre$p0a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "slivia" <s...@o...pl> napisał

    > A nie prościej kupić gotową pracę?

    Po pierwsze jest to nieuczciwe, po drugie nie potrzebuję tego do pracy
    licencjackiej ani magisterskiej, ale do konkretnego powierzonego mi zadania
    z pracy.
    Niestety nie mam pojęcia gdzie w Internecie mogłabym znaleść takie
    informacje. W Google nie wyskakuje nic konkretnego. Nie wierzę, aby nie
    istaniały jakieś raporty dotyczące liczby prawników i kancelarii w Polsce,
    ale niestety nie mogę nic takiego znaleść. Czy ktoś mógłby mi pomoć choć
    troszkę?

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-08-14 18:57:56
    Od: stern <s...@0...pl>

    slivia napisał(a):

> [...]
    > ale niestety nie mogę nic takiego znaleść. Czy ktoś mógłby mi pomoć choć

    http://bdp.e-wro.com/articles.php?lng=pl&pg=3587

    i chyba mam lepsze google

    http://www.fupp.org.pl/down/dostep.doc - dane z `01r
    http://prawo.hoga.pl/aplikant/adresy_korporacja_radc
    ow_prawnych.asp

    zajęło mi to 5 minut.
    dziwić się potem, że kobietom mniej płacą za takie same umiejętności ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911