    From: "Rafał" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: informacja o umorzeniu
    Date: Fri, 3 Mar 2006 19:01:42 +0100

    Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:du7p3b$4ej$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak najbardziej - postanowienie o umorzeniu doręcza się tylo stronom.
    > Ponadto
    > składającego zawiadomienie, który nie jest pokrzywdzonym, informuje się o
    > umorzeniu.

    Przeciez zatrzymali mi pojazd - czy nie jestem strona???

    > Jesli zwrócili - to tak.

    Sprawa umorzona, a ja zadnego pisma o zwrocie nie dostalem - zabrali na
    zawsze, czy jak sie sprawa przedawni po 25 latach czy ilus tam tam to
    oddadza???

    > Skąd wiesz? Po zatrzymaniu samochodu powinny byc usuniete z bazy.

    Sprawdzone przez policje - numery dalej w bazie.

    > Ale na co konkretnie?
    > Mozesz wnieść o zwrot zatrzymanej rzeczy.

    Zazalic, bo nie jestem informowany o toku sprawy i nikt sie nie fatyguje
    zeby oddac moja wlasnosc - albo niech uznaja, ze jest to skradzione i
    zabiora albo niech oddadza...

    Kolejny bezsens...

    Pozdrawiam,
    Rafal