  • Data: 2011-01-26 15:10:58
    Temat: Re: "honorarium" Marczuk
    Od: "Papo Smurfo" <r...@k...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "mi" napisał:
    > Dla mnie przede wszystkim liczy się fakt, że stajemy się pustynią
    > gospodarczą, bo nikt poważny nie będzie tu inwestował i budował firmy, gdy
    > byle menda z prokuratury czy skarbówki może ją zniszczyć.

    parę faktuf:
    - kto w POlsce obsadza politykę, polacy?
    - kto w POlsce obsadza prokuratury i sądy, polacy?
    - kto w POlsce ma prawo prowadzić biznesy, polacy?
    - kto w polsce może bezkarnie kraść, polacy?
    - kim w POlsce są bandyci, polakami?

    cały byznes w POlsce opiera się na wykluczeniu polaków z biznesu, polityki i
    wszelkiej aktywnośći, po to żeby nie stanowili konkurencji dla obrzezanych
    bandytuf, polaków ścigają sądy i urzędasy, a pejsiaści bandyci hulają
    bezkarnie i jeszcze są osłaniani przez policję, sądy i prokuratury, kóre to
    zajmują się jedynie tuszowaniem afer i przestępstf sfoich pobratyńcuf, a jak
    polaka biją/okradają to nie ma czasu, nie ma pieniędzy, nie ma spszętu, taka
    POlityka!:O(