    From: "Slawek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.militaria,pl.soc.polityka
    Subject: Re: honor policji
    Date: Thu, 5 Jan 2006 21:27:21 +0100

    Użytkownik "Sanctum Officium /prawdziwy/" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:C3fvf.6965$PR5.4327@trndny02...

    > NIE, NUMER 50/2005
    >

    > Wyłgaj sobie awans
    >
    > Czy można bezkarnie zabić człowieka i kłamać na temat jego śmierci? Można.
    > Pod warunkiem że jest się policjantem, a służbę pełni się w Mielcu.
    >
    > Dawid K. zakończył życie w wieku 25 lat. Zakończył dość nagle. 10 września
    > tego roku jechał na motorze, gdy nagle mknący z naprzeciwka radiowóz
    > zajechał mu drogę.

    Zaloze sie ze motocyklista jechal 60 km/h ( jak to w terenie zabudowanym)
    Policjantom natomiast zapewne niespodobal sie kolor kasku motocyklisty,
    dlatego wlasnie zajechali mu droge.

    Ehh... ludzie. Sam jestem motocyklista ale uwazam takie "sensacje" sa po
    prostu kretynskie.
    Jak ktos zapierdala 200 km/h to musi sie liczyc z tym ze zabije go ktos,
    zanim on zabije niewinna osobe.
    Jestem pewien ze policjanci nie chcieli zabic, ale gdyby kolo jechal
    chociazby te 120 to spokojnie by wymanerwowal, Vento to przeciez nie
    pociag... ma raptem troche ponad 3 m dlugosci i z ominieciem nie ma
    problemu. Dajcie spokoj takim "wiejskim " sensacjom. :-)

    Slawek