  • Data: 2002-01-21 17:49:46
    Temat: Re: hipoteka przymusowa
    Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0201211825590.22284-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

    > [...]
    > [...]
    >
    > ...a poscie z pytaniem było, że deweloper jest (ciągle)
    > większościowym właścicielem, więc... ?

    Ale Ci mniejszosciowi, jezeli sa wlascicielami, to maja akt notarialny.
    Jak maja akt, to zapewne sad zalozyl dla ich nieruchomosci ksiegi wieczyste.
    Odlaczajac/wydzielajac tym samym ich nieruchomosci od pozostalej czesci
    niepodzielonej nieruchomosci.
    Na ktora wiec nieruchomosc deweloper sklada wniosek o wpis do hipoteki? Na
    swoja nie sprzedana czesc czy na te sprzedane?

    Karol