    From: "lammed" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hipoteka kaucyjna - kto wnioskodawcą wykreślenia
    Date: Tue, 19 Oct 2004 02:44:32 +0200

    Ha, spojrzałem jeszcze raz w tekst tej uchwały i wynika z niego, że została
    ona uchylona. Czy to zmienia w jakiś sposób moją sytuację W końcu wnosiłem o
    ustanowienie hipoteki kaucyjnej na podstawie na podstawie przepisu, który
    potem uchylono.

    A tak brzmi tekst uchwały:

    Uchwała Nr 1876/141/01

    Zarządu Gminy Warszawa-Centrum
    z dnia 4 grudnia 2001 r.
    uchylająca zarządzenie Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie zwrotu kwoty
    stanowiącej równowartość bonifikaty udzielonej przy sprzedaży lokali
    mieszkalnych

    Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
    samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 - z późn. zm.),
    art. 68 ust.2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce
    nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 46 poz. 543), Zarząd Gminy
    Warszawa-Centrum uchwala, co następuje:

    § 1

    Uchyla się zarządzenie nr 200/99 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 12 lipca
    1999 r. w sprawie zwrotu kwoty stanowiącej równowartość bonifikaty
    udzielonej przy sprzedaży lokali mieszkalnych, zmienione zarządzeniem nr
    547/2000 z dnia 15 marca 2000 r. oraz uchwałą Zarządu Gminy Warszawa-Centrum
    nr 299/40/2000 z dnia 21 września 2000 r.

    § 2
    Upoważnia się Zarządy Dzielnic do składania wniosków o wykreślenie hipoteki
    kaucyjnej ustanowionej z tytułu bonifikaty udzielonej przy sprzedaży lokali
    mieszkalnych - na wnioski osób, które nabyły lokale od Gminy
    Warszawa-Centrum po dniu 1 stycznia 1998 r .

    § 3

    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

    Burmistrz

    Gminy Warszawa-Centrum

    Jan Wieteska