    From: "serrg" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: help - co zrobic z winkiem w gifcie?
    Date: Thu, 10 Feb 2005 13:56:08 -0000

    dziękuję za odpowiedź, chodziło mi o fakt, że nie posiadam koncesji na
    sprzedaż alkoholu, sprzedaż wina zalicza się z pewnością do sprzedaży
    alkoholu...
    księgowa nie będzie się irytować, bo księgowa to ja ;) czy sprzedaż zestawu
    kwiaty i wino powinna być w przypadku konieczności wystawienia faktury -
    ewidencjonowana rozdzielnie, czyli kwiaty 3% + wino 22% vatu, czy też można
    to nazwać zestawem i na wszystko wystawić 22% VATU? mowa o ilościach rzędu
    2-3 butelek tygodniowo, więc koncesja jest dyskusyjna... co zrobić w tym
    wypadku?

    nie wiem jak ugryźć tę sprawę, jeśli możecie mnie Państwo naprowadzić na
    rozwiązanie - będę wdzięczny,

    pozdrawiam,

    Sergio.

    "PINTO" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]