  • Data: 2005-10-28 13:55:43
    Temat: Re: hasła a pracodawca
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek M. napisał(a):

    > A Ty nie możesz byc z jakiejś sytuacji na tamtym komputerze ? a Nie mógł z
    > Twojego komputera i jak udowodnisz, że to nie Ty?

    Udowodnic to akurat trzeba to ze bylem to ja.
    Jezeli dostep do danego komputera mial ktos inny niz ja. I w dodatku zna
    wszystkie potrzebne hasla (chociazby administratora), to to wystarczy
    zeby udowodnic ze to moglem nie byc ja.

    Zreszta same logi to zaden dowod w sytuacji w ktorej administrator moze
    je dowolnie modyfikowac.

    > Pozostanie sąd itp., a zachowując prostą "higienę" dotyczącą haseł nie ma
    > takiego problemu :)

    Problem nadal pozostaje, bo szef z prawami administratora moze dokonac
    dowolnych zmian w systemie plikow i pozmieniac wsystkie nazwy, daty,
    hasla i wlascicieli plikow w systemie.