  • 11. Data: 2008-01-05 16:32:42
    Temat: Re: handel ciuchami markowymi (poza "oficjalna" dystrybucją)
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Jan 5, 11:24 am, "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> wrote:

    > Tylko i wyłącznie przez uprawnionego.
    >
    > Żadna inna osoba, inna niż właścicel znaku/licencjobiorca nie może uzywać
    > znaku w reklamie.

    To nie tak. Pierwsza interpretacja Olgierda była poprawna. Zgodnie z
    art. 155 PWP, towary mają zostać wprowadzone do obrotu na terytorium
    EOG przez uprawnionego lub za jego zgodą. I wtedy inne osoby,
    handlujące towarami mogą używać znaku w reklamie, gdyż dotyka go w tym
    zakresie wyczerpanie. "[N]abywca - jako właściciel towarów - może
    dalej odsprzedawać towar, a przy tym uprawiać reklamę z użycie znaku
    uprawionego." (U. Promińska, Prawo własności przemysłowej, s. 239 w
    wyd. z 2007 r.) Oczywiście dotyczy to tylko reklamy związanej z dalszą
    odsprzedażą.

  • 12. Data: 2008-01-05 16:49:50
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 5, 10:39 am, "andrzej" <u...@o...eu> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomościnews:9iq355-h8h.ln1@ncc1701.lechistan.com.
    ..

    > Albo zaproponować im odkupienie od ciebie całej partii za uzgodnioną cenę :)
    >
    > --
    > andrzej

    e, jakos sklepy z cyklu "defekt" "koncowki serii" itp. maja sie
    dobrze. tak samo jak orginalne sklepy w outletach. Co do marek to nie
    mozesz. Sklepy te prowadzone sa na zasadzie franchyzow i odpalajac
    pewna kase producentom za uzywanie nazwy i znaku. Dlatego defekty
    sprzedaja "odziez zachodnia".

  • 13. Data: 2008-01-05 20:03:26
    Od: "bodziio" <b...@g...pl>

    czytałem gdzieś że przy imporcie produktów z UE czy USA potrzebna jest
    licencja ze produkt jest oryginalny oraz pozwolenie na sprzedaż produktów
    markowych uzyskane od właściciela marki/firmy której produkty sprzedajemy,
    czy coś takiego faktycznie istnieje??

    POzdrawiam
    bodi

  • 14. Data: 2008-01-06 20:04:42
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    bodziio wrote:
    > czytałem gdzieś że przy imporcie produktów z UE

    Nie ma czegoś takiego w Polsce.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 15. Data: 2008-01-06 20:37:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Piotr" <p...@p...pl> wrote
    > Napisać możesz - ale bez znaku towarowego :-)

    Sam napis też może być znakiem towarowym