  • Data: 2004-06-16 09:58:44
    Temat: Re: hałasy pod oknem
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:caovfq$g32$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli jest taki niestabilny i zagraża otoczeniu,

    otoczeniu zagraza nie maz, tylko te osoby
    ktore siedza do pozna i zachowuja sie niestosownie.

    >to powinien
    > przebywać w zakładzie zamkniętym, więc albo go tam wsadź, albo nie
    > wsuwaj nam tutaj takich ciepłych farmazonów, bo mi ciśnienie skacze.
    > --

    Bzdury pleciesz.
    Niekazdy chory psychicznie musi byc w zakladzie.
    Do zachowan przestepczych zdolni sa rowniez ludzie
    zdrowi psychiczni. Czy to powodb ich zamykac profilaktycznie?

    A poza tym, stwierdzono ze osoby chore psychicznie
    statystycznie sa mniej agresywne niz zdrowe psychiczne.
    (chodzo o odsetek zachowan agresywnych wsrod
    obu populacji)

    WOJSAL