    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: halas - bardz, bardzo, bardzo pilne.. prosze...
    Date: Mon, 20 May 2002 07:51:22 +0200

    Depilator wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > He he he - sorry za mały OT, ale to pewnie działanie spisku żydomasońskiego?
    > Wdrażanie cywilizacji śmierci itp? A jak wstąpimy do Unii, to zaczna nas
    > przymusowo eutanazić, a przedtem wykupią polską ziemię i zrobia z nas
    > niewolników? Wiedziałem!

    > Chyba masz jakieś stany lękowe. Może hałas Ci zaszkodził?

    Nie mam stanow lekowych, ani mi halas nie zaszkodzil,
    ale jedyna dostepna ochrona to samodzielne dzialanie polegajace na
    unikaniu halasu.
    Moj znajomy ma firme elektroniczna w bloku i sasiada, ktory codziennie
    stuka po suficie w drewnianych butach i puszcza glosno muzyke ze
    wzmocnionym basem.
    Efekt jest taki, ze nie moze sie skoncentrowac na projektowaniu
    elektroniki, gdyz halas jest odczuwalny jako regularne dudnienie ,
    stukanie.
    Dlatego zamiast filozofowac wystarczy pojsc w miejsce , gdzie sa
    generowane infradzwieki, aby na sobie wyprobowac jaka sie ma odpornosc.
    W internecie jest wiele artykulow z badan naukowych prowadzonych z
    infradzwiekami i opisane sa tragiczne skutki oddzialywania na organizm.
    Kto jest zainteresowany moze przeczytac.
    Jak infradzwieki generowane przez silniki wysokoprezne wywoluja chorobe
    morska/lokomocyjna, mozna samodzielnie eksperymentowac. Choroba morska
    na statkach, zaburzenia pracy ukladu rownowagi, blednika, to takze wplyw
    infradzwiekow.
    Ale EOF to widze, ze lubisz filozofowac.