    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: halas - bardz, bardzo, bardzo pilne.. prosze...
    Date: Sun, 19 May 2002 16:13:33 +0200

    Poszukaj w archiwum google.
    Pisalem o infradzwiekach ktore zabijaja i zostaly uznane za bron,
    jak i podalem linki do ustawodawstwa , jak i prace Instytutu Ochrony
    Srodowiska i Ministerstwa Zdrowia.
    Skontaktuj sie z Panstwowym Instytutem Higieny.
    Masz racje ze halas moze wywolywac reakcje obronne u czlowieka i stan
    napiecia, niustannego stresu, prowadzacego do zaburzen pracy serca,
    do omdlen, wylewow, udarow, zatorow, paralizu.
    Ale nikt sie tym nie przejmuje.
    W tysiacach knajp muzyka halasuje przez cala noc i mieszkancy nie spia
    ale nikt ich zdrowia nie chroni.
    Jedynie w Niemczech policja patroluje miasta i automatycznie
    interweniuje tam sie slyszy halas.
    Nawet taki od wlaczonego niepotrzebnie silnika samochodu.

    Halas moze prowadzic do skrajnego wyczerpania nerwowego, do niustajacych
    bolow glowy, do uczucia bezradnosci i otepienia
    i jezeli zalezy ci na zdrowiu i zyciu zony to niech jak najszybciej
    zmieni prace.
    Bo zanim ktos zrobi badania, napisze raport, przesle raport, ktos inny
    podejmie jakiekolwiek dzialania to uplynie rok, a wtedy moze byc juz za
    pozno.
    W Polsce temat ochrony przed halasem wlasciwie nie istnieje w znaczeniu
    ochrony konkretnego czlowieka.
    Prowadzone sa pomiary halasu w zakladach , ale nie aktywny monitoring 24
    godz /dobe, przez caly rok.
    Bez loggerow , rejestrujacych ciagle natezenie halasu w bliskim polu,
    pomiary jednorazowe nie maja znaczenia, gdyz na zdrowie ma wplyw dawka
    skumulowana, gdyz ona oddzialywuje na uklad krazenia, na procesy
    metabolizmu i zaburzajac je, prowadzi do degeneracji tkanek i m.in.
    osrodku pczucia rownowagi ( zaburzenia blednika)
    i stad czeste bole glowy, migotania przed oczami, zawroty,glowy,
    wymioty, ogolne otepienie, niechec do zycia, brak zywotnosci i
    aktywnosci ruchowej.

    Bylo nie bylo infradzwieki badano i stosowano juz od 2 wojny swiatowej
    jako tajna niewidzialna bron.
    Gdyz duzej mocy generatory infradzwiekow, skierowane na ludzi emitowaly
    taka energie, ze ludzie dostawali bolu glowy, wymiotow, nie potrafili
    sie skoncentrowac, tracili kontrole nad odruchami fizjologicznymi.
    A wieksza moc infradzwiekow doprowadzilo do ciezkiej choroby wiekszosc
    pracownikow osrodka w ktorym badano infradzwieki, gdyz nie potrafiono
    zbudowac oslony przed nimi i generator infradzwiekow emitowal
    infradzwieki zarowno do przodu jak i do tylu, bezposrednio na
    pracownikow naukowych.

    Na ten temat mozesz poczytac wyszukujac temat w Google na www i w
    usenecie.
    Oczywiscie na stronach angielskojezycznych.
    Po polsku jest tez troche materialow, ale bardzo malo.
    Niestety ludzie/czlowiek nie stanowia juz dobra najwyzszego
    i stad uchwalenie eutanazji w Holandii, Belgii
    i tendencje do obnizenia liczby populacji a nie jesj wzrostu.

    Zatem musisz sie sam ratowac jak na wojnie, bo nie kazdy ma tak odporny
    organizm aby przezyl bez uszczerbku dla zdrowia kilka lat pracy w
    bliskim polu narazenia na halas, infradzwieki.

    Jacek

    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl