    From: Max <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hack w dobrej intencji
    Date: Mon, 11 Apr 2005 15:33:41 +0200

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 14:29:15 +0200, MAc napisał(a):

    > Wszedłem kiedyś do sąsiada, bo drzwi były otwarte (uchylone). Zawołałem
    > - nikogo nie było. przeszedłem się po mieszkaniu, żeby zobaczyć czy
    > nikomu przypadkiem nic się nie stało. Przymknąłem drzwi, zadzwoniłem do
    > niego na komórkę i do jego powrotu miałem również uchylone drzwi u
    > siebie, żeby słyszeć czy nikt do niego nie wchodzi.
    >
    > Okazało się, że dziecko wychodząc do szkoły nie zamknęło.
    >
    > Sąsiad podziękował. Pomimo tego, że do niego wszedłem nie wpadło mu do
    > głowy biegać z donosem na mnie.

    U mnie natomiast w bloku regularnie ktos rano sprawdza, czy sa zamkniete
    drzwi. Znajomemu pietro nizej zginal w ten sposob laptop, kilku innym
    sasiadom kurtki itp. Jesli akurat bede mial otwarte drzwi - nie podziekuje
    temu panu tylko strzele w zeby. Nie ma czegos takiego jak "hacking w dobrej
    wierze", szczegolnie, ze jak gosc pisze - wprowadzil zmiany na przejetym
    koncie. Nieuwaga administratora nie uprawnia jeszcze do przeprowadzania
    wlaman. Sytuacja podobna do slynnego niegdys prawa, dzieki ktoremu wszyscy
    zlodzieje samochodow tlumaczyli sie, ze oni nie kradli samochodu, ojni
    chcieli sie tylko przejechac.