  • 1. Data: 2007-10-11 10:34:08
    Temat: gwarancja telefonu a wymniana aparatu na nowy
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam, kolejny raz (3ci) zepsul mi sie telefon komorkowy.

    Po ilu naprawach moge dostac nowy aparat? Niestety w gwarancji Nokki nie ma
    nic na ten temat, a aparat jest ewidentnie wadliwy.

    Dziękuję

    Mariusz

  • 2. Data: 2007-10-11 10:38:07
    Temat: Re: gwarancja telefonu a wymniana aparatu na nowy
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Smerf pisze:
    > Witam, kolejny raz (3ci) zepsul mi sie telefon komorkowy.
    >
    > Po ilu naprawach moge dostac nowy aparat? Niestety w gwarancji Nokki nie ma
    > nic na ten temat, a aparat jest ewidentnie wadliwy.

    Chodzi Ci o reklamację z tytułu gwarancji, czy niezgodności produktu
    z umową? W pierwszym przypadku - nigdy, jeśli gwarant nie dał takiej
    możliwości. W drugim przypadku - po pierwszej usterce.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-11 11:08:10
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi Ci o reklamację z tytułu gwarancji, czy niezgodności produktu z
    > umową? W pierwszym przypadku - nigdy, jeśli gwarant nie dał takiej
    > możliwości. W drugim przypadku - po pierwszej usterce.

    W gwarancji nokii napisane jest:
    "...jeżeli według własnego uznania Nokia stwierdzi taką konieczność, wymiany
    Produktu, zgodnie z warunkami niniejszej Ograniczonej Gwarancji (o ile
    przepisy prawa nie stanowią inaczej)."

    czyli rozumiem, ze przepisy wynikające z kc nie stanowią o tym, że np po 3
    naprawach nalezy mi się wymiana produktu?

    Jeżeli chodzi o niezgodność z umową, to pewnie w jakiś sposób możnaby się
    tego doczepić, bo telefon zamiast służyć rozmawianiu co 3 tyg. leży w
    naprawie. A sprawę załatwiać w takim razie z nokią czy operatorem?

    Dzięki za poprzedniego posta

    Mariusz

  • 4. Data: 2007-10-11 11:09:49
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Smerf pisze:
> [...]
    >
    > czyli rozumiem, ze przepisy wynikające z kc nie stanowią o tym, że np po 3
    > naprawach nalezy mi się wymiana produktu?

    Nic nie mówią.

    > Jeżeli chodzi o niezgodność z umową, to pewnie w jakiś sposób możnaby się
    > tego doczepić, bo telefon zamiast służyć rozmawianiu co 3 tyg. leży w
    > naprawie. A sprawę załatwiać w takim razie z nokią czy operatorem?

    Ze sprzedawcą telefonu.

  • 5. Data: 2007-10-11 11:40:02
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    > Pozdrawiam!
    > Liwiusz

    dziękuję bardzo za wyjaśnienie,

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2007-10-11 15:20:27
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Smerf pisze:

    > Po ilu naprawach moge dostac nowy aparat? Niestety w gwarancji Nokki nie ma
    > nic na ten temat, a aparat jest ewidentnie wadliwy.
    > Dziękuję
    > Mariusz

    Po pierwszym zgłoszeniu

    pozdrawiam.