eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polsku › Re: gwarancja po polsku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.freenet.de!newsfe
    ed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <dvunmp$vbe$1@news.onet.pl> <4422f7a6$0$1467$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Subject: Re: gwarancja po polsku
    Date: Fri, 24 Mar 2006 06:26:15 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <9d22d$442382f7$d4ba847f$11102@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 212.186.132.127 (212.186.132.127)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Mar 2006 06:26:15 +0100
    X-Trace: 9d22d442382f7711f21da11102
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:376221
    [ ukryj nagłówki ]

    > Producent w gwarancji na ekrany LCD często podaje maksymalną dopuszczalną
    > liczbe martwych pikseli na powierzchnię ekranu. Dla matryc 17" często
    > liczba ta wynosi ok. 4. Chyba, ze te piksele sa połozone obok siebie to
    > wtedy istnieje możliwość wymiany gwarancyjnej. Ale jak masz jeden martwy
    > piksel to raczej nie masz sans na wymiane gwarancyjną, bo rezim
    > technologiczny to pewnie dopuszcza.

    Tak sie zastanawiam, czy to jest norma obowiazujaca tylko w Polsce, czy tez
    np. w USA albo w Niemczech tak samo "moga byc martwe piksele". Fakt faktem,
    ze z tego powodu jeszcze nie zdecydowalem sie na zakup LCD... czekam na
    tanie LCD z gwarancja co-do-piksela ;-) A co do prawnych kwestii i
    gwarancji... to sie podepne ze swoim pytaniem.

    W Geant na Ursynowie stosuja taka dziwna praktyke. Kupuje jakis sprzet i ide
    do BOK podstemplowac gwarancje i panienka (kazdemu, za kazdym razem - ergo:
    taka ma procedure narzucona) mowi wprost: "Niech pan teraz nie podbija
    gwarancji tylko przyjdzie do nas za jakis tydzien. Sprawdzi pan sobie sprzet
    i jak wszystko bedzie dzialalo to podstemplujemy gwarancje, bo jak ja
    podstemplujemy teraz to nie bedzie pan mogl zwrocic tylko dac do naprawy".
    Jako ze z natury jestem podejrzliwy, to zapytam: czy jest w tym jakis
    haczyk, czy to ulatwienie dla klientow, ktorzy moga zwracac sprzet bez
    podstemplowanej gwarancji np. w ciagu tygodnia od zakupu?

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1