eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja Play - nie chca wymienic telefonu › Re: gwarancja Play - nie chca wymienic telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Piotr <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja Play - nie chca wymienic telefonu
    Date: Thu, 23 Oct 2008 23:15:06 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <gdqpgq$uof$1@news.onet.pl>
    References: <gdqdkt$d2v$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: gl18-38.master.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1224796507 31503 89.151.38.18 (23 Oct 2008 21:15:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Oct 2008 21:15:07 +0000 (UTC)
    X-Sender: +dZvCU7D52E8KuLl5OpUE62K5RsmVhqe
    In-Reply-To: <gdqdkt$d2v$1@news.task.gda.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559837
    [ ukryj nagłówki ]

    Pilu pisze:
    > Witam
    > Po 3,5 miesiącach oszukiwania mnie, że "serwis czeka na części", przysłano
    > telefon do salonu w którym kupowałem telefon wraz z abonamentem i załączono
    > "ekspertyzę".
    > Oto ona: http://szwederowo.net/~pilu/toshibag500.jpg
    > Pani w salonie chce bym podpisał odbiór telefonu, po czym znów wysyłam na
    > gwarancję. Odmówiłem aby poradzić się kogoś kto się na tym zna. Niestety
    > takim kimś nie okazał się rzecznik konsumenta w moim mieście, bo telefon
    > kupowałem na firmę i tym już się rzecznik nie zajmuje(pomijam kompetencje,
    > bo to temat rzeka).
    > Salon odmawia wydania nowego telefonu. BOK dla klientów biznesowych milczy -
    > nie można w ogóle się dodzwonić. Gdy dzwonię do BOKu zwykłego to mogę sobie
    > porozmawiać o promocjach albo fakturach. Zero kompetentnych osób.Na każdego
    > napisanego maila czekam ponad tydzień na odpowiedź.
    > W karcie gwarancyjnej mam wyraźnie napisane:
    > WARUNKI NINIEJSZEJ GWARANCJI NIE WPŁYWAJĄ NA PRAWA UŻYTKOWNIKA WYNIKAJĄCE Z
    > PRZEPISÓW PRAWA OBOWIĄZUJĄCEGO W DANYM KRAJU.
    > Mam zatem rozumieć, że za telefon odpowiada play(mam rachunek świadczący iż
    > od nich kupowałem sprzęt)?
    >
    > Czy na podstawie ekspertyzy (która twierdzi że nie można naprawić) mogę
    > domagać się natychmiastowej wymiany telefonu albo czy mogę odstąpić od umowy
    > bez poniesienia strat w wysokości kary umownej?
    > Generalnie obsługa klienta, zdawkowe odpowiedzi i teksty przeklejone z
    > szablonu mnie już doprowadzają do szału, a osoby które mi odpowiadają na
    > maila nie podają swojego personalnego adresu email ani nr telefonu. W tej
    > firmie nikt za nic nie odpowiada i nigdzie nie można się dodzwonić.
    > Kompletna paranoja. Najbardziej by mnie urządzało zerwanie umowy bez
    > ponoszenia kosztów.
    > Pozdrawiam
    > Bartek

    czyżby to była Toshiba G500??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.10.08 21:20 Pilu
  • 23.10.08 21:21 Piotr
  • 23.10.08 21:51 M
  • 24.10.08 05:54 Daniel
  • 24.10.08 07:55 Pilu
  • 24.10.08 19:57 M

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1