    From: maHo <l...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja 2 lata
    Date: Wed, 15 Sep 2004 04:12:11 +0200

    On Wed, 15 Sep 2004 01:53:01 +0200, fi5h wrote:

    > bardzo teoretycznie, ale praktycznie Niezgodnosc Twoaru Z Umowa to
    > najgorsze wyjscie dka klienta.
    > To o czym akurat piszesz nie ma juz znaczenia bo musisz to udowodnic.

    ok. to inaczej: oddaję drukarkę do serwisu (innego niż sklep
    gdzie kupiłem). Tam mi odkrywają że przyczyną awarii było coś co
    było od samego początku. To czy na podstawie opinii z serwisu mogę
    domagać się od sprzedawcy zwrotu kosztu naprawy?.

    teoretycznie chyba tak, ale jak jest z praktyką? czy jest coś takiego
    realne (jeżeli oczywiście zajdzie taki przypadek) czy nie warto sobie
    głowy zaśmiecać takimi ewentualnościami?

    oczywiście z góry nie zakładam że coś takiego się stanie, wręcz
    jest to mało prawdopodobne. ale zawsze dobrze wiedzieć.

    pozdrav

    maHo