eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • From: "darat" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <3...@n...vogel.pl> <2...@n...onet.pl>
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Tue, 27 Aug 2002 14:09:44 +0200
    Lines: 62
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: pc-82.cidernet.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Message-ID: <3d6b6b8e$1_3@news.vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1030450062 pc-82.cidernet.pl (27 Aug 2002 14:07:42 +0200)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news
    .onet.pl!news.vogel.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:104941
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:26a7.000002ab.3d6b337f@newsgate.onet.pl...
    > Buty to moja specjalnosc..... :-)
    >
    > 1 primo - gwarancja na buty - nigdy czegos takiego nie widzialem
    > 2 primo - rzeczywiscie nei ma dokumentu nie ma gwarancji
    Tak właśnie napisał mi rzeczoznawca w opinii uzupełniającej
    sporządzonej w związku z moim odwołaniem od opinii: "Nabywca
    utracił uprawnienie (w całości) wynikające z rękojmi, o
    uprawnieniach z tyt. gwarancji nie może być mowy bowiem
    na obuwie nie wystawia się dokumentów gwarancyjnych -
    nie udziela się gwarancji."

    > 3 primo - czy juz skladales wniosek reklamacyjny w ktorym opisales
    okolicznosci
    > i czas wystapienia wady ?
    >
    > Jesli nie skladales wniosku nic nie stoi na przeszkodzie abys zglosil sie
    do
    > sklepu i poinformowal o wadzie, jesli nie zalatwia zadania od reki czyli
    (zwrot
    > gotowki, obnizenie ceny, wyiana na nowy) - na naprawe musisz wyraznie
    wyrazic
    > zgode - jesli nie zalatwia od reki muszawydac dokument potwierdzajacy
    przyjecie
    > reklamacji - WAZNE nie podawaj w tym dokumencie nr tel, ani nie zgadzaj
    sie na
    > to ze sam zglosisz sie do sklepu celem uzyskania informacji odnosnie
    > rozpatrzenia reklamacji - ich obowiaazkiem jest poinformowac Cie w ciagu
    14
    > albo 21 dni jelsi bedzie potrzebna ekspertyza rzeczoznawcy o sposobie
    > zalatwienia reklamacji. Czyli skladaj wniosek i czekaj
    Wniosek już złożony (niestety dałem się wciągnąć w to
    zgłaszanie się do sklepu, przez co nie przypilnowałem
    ich 21 dniowego terminu), nawet odwołanie od opinii
    rzeczoznawcy, na które dzisiaj dostałem odpowiedź.
    Nie wiem do jakiego stopnia sklep jest związany opinią rzeczoznawcy.
    Na moje pytanie w sklepie: A więc ponownie nie uznajecie mojej
    reklamacji..?,
    pani odpowiedziała mniej więcej, że robią to co im rzeczoznawca każe.
    Rzeczoznawca zaprzysiężony d/s jakości obuwia, galanterii skórzanej i skór
    gotowych w wystawionej opinii nie ogranicza się bowiem do znanego
    mu chyba dobrze problemu wad fizycznych obuwia, ale instruuje sklep
    o uznaniu reklamacji lub odmowie jej uznania, powołując się na k.c.

    Z uwagi jednak na to, że ponoć nie mam już podstawy prawny do
    reklamacji butów, nie ma raczej sensu przedkładanie korzystnej
    dla mnie opinii rzeczoznawcy z inspekcji handlowej, z którą
    zamierzam się dopiero skontaktować.












Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1