    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: glupi problem - szkola a ubior
    Date: Mon, 28 Apr 2003 21:43:17 +0200

    Moim zdaniem są dwa rozwiązania:

    1. Zmienić szkołę - w końcu pewnie kilka z nich w okolicy się znajduje;

    2. Próbować negocjować - samorząd szkolny macie? Może uda się przekonać
    dyrektora, że przesadził. Tylko proponowałbym bardzo delikatnie to zaczynać,
    bo jak gość ma tego typu pomysły, to świadczy to o tym, że ma kłopoty z
    własną psychiką. Może reagować nienaturalnie. Jak samorząd nie pomoże, to
    może rodzice (w końcu płacą za tę szkołę). Jak to nie pomoże, to albo
    zaakcetujesz ten przepis i dzas wyraz tolerancji dla myslących inaczej, albo
    pozostaje punkt pierwszy.

    Osobiście odradzam walkę na noże. Bitwę pewnie możesz wygrać, bo faktycznie
    to zarządzenie nijak nie przystaje do obowiązującego prawa. Ale co z
    wojną!?
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-