  • 11. Data: 2007-02-14 11:33:26
    Temat: Re: fotoradar - nie wiem kto jechal
    Od: BartekK <s...@N...org>

    leon napisał(a):

    > za dojazd dostana zwrot kosztow. albo zwroca sie o przesluchanie na
    > miejscu.
    Po pierwsze - zwrot kosztow dotyczy wylacznie najtanszego srodka
    komunikacji - zaleznie od odleglosci zwracaja za pociag osobowy lub
    pospieszny 2ga klasa...
    Po drugie - oskarzony i powod nie dostaje zwrotu kosztow dojazdu, ew po
    wygraniu sprawy moze zalorzyc sprawe cywilna w celu wyciagniecia tych
    kosztow ale szanse marne...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173