    From: "arek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Date: Tue, 9 Feb 2010 22:44:52 +0100

    news:hksj37$av6$2@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Przemyś swoje stanowisko. A jakby samochód miał kilku współwłaścicieli, to
    > sad uznałby, że keirowali pojazdem wspólnie i w porozumieniu? :-)

    Moim zdaniem sąd nałożyłby łączną karę grzywny na współwłaścicieli. Ale Ty
    pewnie sądzisz, że jak auto ma sześciu współwłaścicieli to nic im się nigdy
    nie stanie, bo auto jest homologowane na 5 osób i to można przed każdym
    sądem udowodnić? Prawnik - teoretyk? No cóż tacy też potrzebni...

    Że albo zapłaci mandat, albo grzywnę.