    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: firmy ubezpieczeniowe, OC i interpretacja maili
    Date: Sat, 24 Oct 2009 17:41:32 +0200

    On Fri, 23 Oct 2009, Mamut wrote:

    > Odswiezam pytanie. Czy nikt nie wie ?

    A ja z głupia frant - czy wypowiedzenie umowy przypadkiem nie
    *musi* mieć formy *pisemnej*?
    Przypomnę - z KC wprost wynika, że jak *umowa* musi mieć formę
    pisemną, to wypowiedzenie też.
    A "forma pisemna" to nie "zapis literami", lecz PODPIS.
    Manualny lub cyfrowy *certyfikowany*.
    Manualny musi oczywiscie być sporządzony "fizycznie" (kopia
    faksem się nie liczy, kopia faksem najwyżej "poprawia" notowania
    co do treści - ale nie zmienia formy).

    pzdr, Gotfryd