  • Data: 2005-05-30 17:04:38
    Temat: Re: firma ubezpieczeniowa żąda karty zgonu - jakim prawem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mr polished" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d7f6vi$hkh$1@inews.gazeta.pl...

    > to jest argument, zgadzam sie. akt zgonu tez chca, i mowili cos o
    > dokumentacji medycznej zmarlego ubezpieczonego - to sa papiery
    normalnie
    > niedostepne dla osoby uposazonej z polisy. nawet jesli to jest rodzina
    > dlaczego upsazony mialby wtykac nos w czyjas historie choroby?...
    > napisze jak to sie skonczy ale juz teraz zniechecam czytelników do
    > ubezpieczen na zycie, zwlaszcza u wspomnianej wczesniej firmy A. i
    innych,
    > które stosują podobne sztuczki.

    Ja ostatnio przerabiałem uzyskanie odszkodowania z OC w Warcie. Też
    jakieś dziwne sztuczki próbowali wymyślać. Skończyło się na złożeniu
    wniosku i propozycji, by swoje wątpliwości i zastrzeżenia wyrazili na
    piśmie. Jakoś sami sobie je rozwiali i wyjaśnili nie angażując mojej
    osoby, choć poprzednio podobno było to niemożliwe.