  • Data: 2004-03-09 16:35:44
    Temat: Re: firma i komputer...
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wersje full możesz kupić bez problemu. MS twierdzi, że potwierdzeniem
    > licencji jest mała naklejka na pudełku, więc trzymaj pudełko.
    > Natomiast zgodnie z licencj? MS wersja OEM jest legalna tylko wówczas kiedy
    > została zakupiona ze sprzętem i na tym sprzęcie została naklejona naklejka.

    OEM to licencja dla sprzedawcow, a nie klientow koncowych ...
    Dla klienta to bez znaczenia, ktora kupil. Faktura jest tylko
    potwierdzeniem wydania pieniedzy i mozesz ja sobie wrzucic w koszty.
    Licencja w przypadku Windows oznacza prawo do uzytkowania programu.
    Mozesz ja od kogos dostac w prezencie i nadal bedziesz mial pelne prawa
    do uzytkowania.

    --
    Krzysiek, Krakow