eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    From: blas <m...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Date: Fri, 15 Jul 2005 16:52:29 GMT

    Kira wrote:

    > Re to: blas [Fri, 15 Jul 2005 16:21:48 GMT]:

    > Alez ja wcale nie twierdze ze sie nie da przewidziec. Malo tego,
    > mozna z gory zakladac w ciemno, ze przy okazji ewakuacji bedzie
    > tez i panika.
    >
    > Ja Ci tylko mowie, ze jak opanujesz spanikowane kilkaset osob,
    > to stawiam oltarzyk.

    A ktory architekt dopuszcza do mozliwosci zablokowania ewakuacji przez
    spanikowany tlum kilkaset osob. Puknij sie w glowke, ale lekko.

    > Problem najwyrazniej polega na tym, ze nie masz bladego pojecia
    > co to jest spanikowany tlum i jak toto sie zachowuje.
    >
    > Tam nie dziala zadna logika.
    >

    > Kira

    I dlatego ogranicza sie te ilosci osob do rozsadnych liczb. Ot, chocby
    zaprojektowaniem szeregu rownoleglych poreczy na raz na schodach czy
    szeregu roznych wyjsc jednoczesnie. Do stratowania dochodzi zawsze tam
    gdzie istnieja zabezpieczenia z epoki krola cwieczka.