  • Data: 2013-03-18 20:55:18
    Temat: Re: falszywa diagnoza czy to przestepstwo?
    Od: Michal <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Am 18.03.2013 15:54, schrieb Bydlę:

    > Skierowanie, czy rozkaz?
    > Bo to różnica...

    > To rzuć monetą i wybierz dobrą diagnozę.
    > (ale normalni sprawdziliby u trzeciego)

    > To go zapytaj.
    > Najlepiej tak: Czego chcesz człowieku, skoro nie chce ci się sprawdzić,
    > który lekarz ma rację?

    to jest pewne ze ten drugi ma racje.
    od czego jest lekarz ktory nie potrafi postawic poprawnej diagnozy i
    wysyla na operacje zdrowego czlowieka.to jest dupa a nie lekarz.
    to jest poprostu syf zeby trzeba bylo latac po 100 lekarzach aby sie
    dioiedziec czy jest sie chory czy nie.
    nic ja nie chce co mam chciec tylko wspulczuje jezeli taki poziom
    leczenia tam jest