  • Data: 2006-02-06 08:30:51
    Temat: Re: faktury w PDF wysylane elektronicznie...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San napisał(a):

    > tu chodzi o kluczowe znaczenie pojecia "faktura elektroniczna" - dla
    > informatyka "elektroniczna" jest taka faktura w PDF. Natomiast z punktu
    > widzenia urzedu skarbowego i ustaw odpowiednich taki PDF to jest
    > "faktura" - nie wydrukowana faktura "papierowa" w formie
    > "elektronicznej". Zas faktura "elektroniczna" to bylaby wtedy, gdyby
    > byla podpisana "podpisem elektronicznym". I znow, dla informatyka
    > "podpis elektroniczny" to moze byc "skan podpisu w pliku jpg" no ale nie
    > stety to nie bedzie podpis elektorniczny w rozumieniu ustawy itd....

    Ja to wiem ;) Chodzi mi to taki drobiazg, ze z punktu widzenia urzednika
    fakturą można nazwać dokument wydrukowany lub też dokument elektroniczny
    spełniający wymogi rozporządzenia o fakturach elektronicznych. Wynika
    z tego, że obraz dokumentu w pliku pdf fakturą nie jest ;) Może nią być
    o ile zostanie wydrukowany.

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)