  • Data: 2005-02-21 22:31:59
    Temat: Re: faktura korygująca od TP SA po 12 miesiacach
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grannus napisał:

    > TP SA stwierdziła, że od lutego 2004 źle mi naliczała opłaty za neostradę.
    > Właśnie otrzymałem pocztą kilkanaście faktur korygujących, które zerują w
    witaj w klubie ... w tepsie mają taki bałagan, że sami już nad tym nie
    panują ...
    W firmie od czerwca 2004 nie przysyłali faktur za neo, dzwoniłem,
    rozmawiałem z debilami z BL i nic. Wysłałem kilka poleconych i łaskawie
    w grudniu wystawili faktury (oczywiście błędnie wyliczone kwoty, na ich
    korzyść oczywiście). Przyszły, zapłaciłem ponad 2000 zł na raz. W
    styczniu znowu policzyli neo za klika miesięcy od września do grudnia
    2004. Nie zapłaciłem, złożyłem reklamację i czekam.
    Dzisiaj w skrzynce znalazłem fakturę za domowy (na szczęście ostatnia bo
    rozwiązałem umowę z nimi) i jaki szok: doliczyli mi neostradę której w
    domu NIGDY nie miałem. Ręce opadają jak widzę jaki tam burdel w
    papierach mają i ile kasy marnują na korekty, listy i prostowanie błędów
    itp.
    Czekam z utęsknieniem na możliwość zmiany operatora z zachowaniem
    numeru, niestety chyba duuuuużo wody w Wiśle upłynie do tego czasu...

    Moja rada: pisz list polecony i ślij do Katowic, telefon na BL to tylko
    strata czasu, złożysz reklamację i nic się nie dzieje, potem twierdzą że
    takiego zgłoszenia nie było ...

    Radzisz