    From: "PaLF" <P...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: expert sam o sobie
    Date: Sun, 18 Aug 2002 12:44:50 +0200

    Nawet się nie przywitam.

    Jak przeczytałem Twojego posta i zajżałem na stronkę byłem nieco zirytowany.

    Dziś nie jestem w humorze więc postanowiłem do tego napisać co o tym myśle.

    Na wstepie chciałem zaznaczyć, że w żadnym wypadku nie mam zamiaru bronić ta
    mtego kolesia bo z tego co widzę ma on swój naprawdę dziwny świat - świat w
    którym żyje - stamtąd może sobie spokojnie patrzeć z góry na nas - a my się
    z niego smiejemy. A Twój świat? Twój jest IMO poprostu ograniczony. Wcale by
    mnie nie zdziwiło gdybym dowiedział się, że nad łózkiem masz powieszone zdję
    cie eksperta - oczywiście tylko po to aby codziennie rano po przebudzeniu i
    wieczorem przed snem mówić do niego jak bardzo go nie lubisz i jaki to on je
    st głupi. Koszulke też masz pewnie z jego podobizną - z napisem "uważajcie n
    a tego gościa!!!". Kiedy spotykasz się ze znajomymi z pasją opowiadasz o swo
    jej wielkiej krucjacie - na pamięć znasz większość co ciekawszych cytatów z
    radosnej twórczości eksperta - ale czy komuś chce się jeszcze tego słuchać??
    ? Do tego conajmniej kilka minut dziennie musisz poświęcać na to żeby śledzi
    ć każdy jego krok i analizować każde słowo. Tak tak - ja wiem ty tylko broni
    sz wszystkich przed nim bo jest niebezpieczny. Więc może lepiej broń wszystk
    ich przed grupami dyskusyjnymi??? Bo one jako całość są niebezpieczne - czas
    em próbuje się wskazać odpowiedni tor - wszystko w drodze dyskusji - wśród t
    ego pojawiają się genialne rady nie tylko eksperta - więc wyobraź sobie co b
    y było gdyby ludzie bezmyślnie wprowadzali je w życie??? Rany!!! ;)

    A patrz teraz!!! To moja rada co możesz zrobić aby się od niego uwolnić:

    ZASTRZEL SIĘ!!!

    Patrzcie patrzcie!!! Ludzie jakie ja niebezpieczne rady daje!!! Trzeba ratow
    ać świat przede mną!!!

    Zrobisz o mnie stronke???
    Powiesisz moje zdjęcie nad swoim łóżkiem???

    Jesteś chory
    Chociaż z drugiej strony każdy ma jakąś pasję, a że Twoja już mnie akurat ir
    ytuje to chyba wyłącznie mój problem.
    Rób co chcesz ale według mnie marnujesz się i już zdecydowanie przesadzasz -
    jakby ludzie sami się bronić nie potrafili.

    A tak między nami to nie było mi jeszcze dane przeczytać Twojego postu w któ
    rym nie byłoby o expercie.

    Pomyśl o tym.

    pozdrawiam
    PaLF