  • From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eternit - gdzie zglosic
    Date: Fri, 8 Jun 2007 16:17:59 +0200

    news:f4bcih$99r$5@news.onet.pl...
> [...]

    A ja był zgłosił do Inspekcji Pracy i Ochrony Środowiska,
    podobno podczas ściągania i/lub zakładania muszą być zgłoszone w/w prace w
    różnych instytucjach, min w Inspekcji Pracy.
    Podczas takich prac obowiązują jakieś przepisy bezpieczeństwa, które IPracy
    sprawdza
    chyba ze robi to firma specjalistycza, ale powinna miec jekieś certyfikaty.

    > Tu nie chodzi o likwidację starego eternitu, a o położenie nowego. Z tego
    > co wiem jest to nielegalne. Chyba, że nie było to wykonanie nowego dachu a
    > remont starego też pokrytego eternitem. Z postu Marka nie wynika to jasno.

    Z tego co zrozumiałem, to położył stary "rozwalający się" eternit.
    Obstawiam, ze ktoś chciał się pozbyć starego eternitu, sąsiad dogadał się,
    zabrał do siebie (utylizacja tez powinna być zgłoszona i jest kosztowna).
    Ale niestety, u nas się tak to odbywa, albo zakopuja w ziemi, albo oddaja
    ludziom, niech się martwią.

    Niestety, to co miałeś "zaciągnąć noskiem" już zaciągnąłeś. Eternit jest
    szkodliwy w mmencie jak sie przy nim dłubie, szlifuje, łamie i wierci, a jak
    jest wietrzna pogoda to nieźle się niesie.
    Ale jak sąsiad dupa to donosik nie zaszkodzi, porządek musi być, trzeba
    zacząć się martwić o swoje otoczenie.

    Pozdr.
    Mariusz