    From: c...@o...pl (Kuba)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [epilepsja a prawo jazdy]
    Date: 27 Dec 2004 22:03:25 +0100

    "WAM" <n...@n...nopl.pl>

    > Oj... Prosze abys oznakowal swoj pojazd tak aby byla jasnosc ze siedzi
    > w nim autor powyzszych slow. Bede wiedzial kiedy sie chowac przed
    > osoba niezrownowazona psychicznie, bo jak inaczej nazwac kogos, kto
    > nie specjalnie dba o zdrowie i zycie innych uczestnikow ruchu?

    Spokojna, 'Twoja rozczochrana' :|
    W zasadzie mogę zgodzić się na każdą opinię, bo w sumie jakie to ma
    znaczenie ?
    Cokolwiek bym nie powiedział to i tak nie ma znaczenia skoro decyzja będzie
    raczej jedna.
    W tym wypadku Twoja ocena i tego typu osobiste dogryzanie nic nie zmieni.
    Jeśli chodzi o sedno to nie jest to oczywiście żadne tłumaczenie, ale skoro
    mnie nazywasz tym
    'który nie specjalnie dba o zdrowie i zycie innych uczestników ruchu' to jak
    nazwiesz tych, którzy nawaleni lub najarani jak autobus wsiadają za kółko ?
    Może tych należałoby się czepić najpierw, a nie kogoś, kto wygłasza swoje
    opinie nie na drodze tym samym bezpośrednio nikomu tym nie szkodząc.

    dla mnie EOT (bo to już są tylko osobiste zagrywki nic nie wnoszące do
    tematu, a nie o to chodzi).