    From: "cOOba" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [epilepsja a prawo jazdy]
    Date: Sat, 25 Dec 2004 11:19:46 +0100
    Sender: c...@o...pl@5-mia-3.acn.waw.pl

    "Andrzej Lawa" news:cqjdlr$23ec$1@news2.ipartners.pl...

    <reszte ciachnałem, bo niewarto>

    > Nawet po incydentalnym przypadku póki nie uzyskana zostanie 100%
    > pewność, że faktycznie był tylko incydentalny, nie powinieneś dostać
    > zgody nawet na kurs. Oczywiście w Polsce te badania lekarskie do prawa
    > jazdy są niestety często dość 'lewe', ale to jest grupa o prawie, a nie
    > bezprawiu.

    To, co usiłujesz tu wygłosić na całe szczęście nie jest jeszcze ostateczną
    opinią i to na szczęście może.
    Co zaś do tego,że to grupa o prawie, a nie bez prawie to się zgadzam.
    Chciałem jedynie zanznaczyć, żeby inni zdawali sobie sprawę, zanim coś
    kiedyś napiszą.

    > Podsumowując: z główką masz coś nie w porządku niezależnie od problemów
    > stwierdzonych przez lekarzy i zdecydowanie nie masz predyspozycji

    Pomijając, że uważam to za obrazę, skoro tak piszesz nawet mnie nie znając
    tylko na podstawie tych kilku słów w sieci, ale, że to 'dni dobroci dla
    wszystkich' więc pominę to milczeniem.

    > psychicznych do uczestniczenia w ruchu po drogach publicznych. Prywatnie
    > mam nadzieję (płonną, ale zawsze), że się przez system nie przemkniesz i
    > prawka nie dostaniesz.

    Choć nadzieję mieć Ci wolno zawsze to ja nie mogę Ci zagwarantować, że
    specjalnie dla ciebie się podłożę.

    cOOba