    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [epilepsja a prawo jazdy]
    Date: Sat, 25 Dec 2004 10:59:23 +0100

    cOOba wrote:

    > O to akurat mówiąc szczerze nie specjalnie dbam. Jest masa większej maści
    > kretynów (choć w epoce świąt może nie powinienem tak się wyrażać ;) )

    No cóż - przy takim podejściu mam nadzieję, że nigdy nie dostaniesz
    nawet karty rowerowej, a co dopiero prawa jazdy.

    [ciach]

    > Zacznijmy od tego, że nikt nie postawił jeszcze nawet 1% pewności, że to ta
    > właśnie choroba. Póki co to tylko domysły i przypuszczenia. Zobaczymy, co
    > będzie dalej W sesnie - kryminał za samo posiadanie, nawet nie spowodowawszy
    > wypadku ? Żartujesz, czy co ? Otóż jakiś czas temu rozmawiałem zarówno z

    Spowodowanie. Jeśli wiesz, że masz feler (czy to w sobie, czy w
    samochodzie) który powoduje poważne zagrożenie (np. możliwość napadu
    epileptycznego albo rozwalone hamulce).

    > lekarzem orzecznikiem, jak i tymi, którzy te kursy prowadzą i z tego, co mi
    > wiadomo to 'prawko' potrafią dostać takie 'dzbany' którzy o nim wogóle
    > słyszeć nie powinny, a co dopiero je mieć, więc może od tych należałoby

    Wiesz, niektórzy zarabiają na życie handlując narkotykami lub zabijając
    dla pieniędzy. Ale chyba nie będziesz tu żądał, żeby ci wyjaśniać, jak
    się do takiej pracy zabrać i unikać sprawiedliwości, hmm?

    > zacząć, bo ja jeszcze tej 100% nie mam (choćby dlatego, że, cytując opinię
    > lekarską 'mogło to być symptomem choroby, jak i wypadkiem czysto
    > incydentalnym').

    Nawet po incydentalnym przypadku póki nie uzyskana zostanie 100%
    pewność, że faktycznie był tylko incydentalny, nie powinieneś dostać
    zgody nawet na kurs. Oczywiście w Polsce te badania lekarskie do prawa
    jazdy są niestety często dość 'lewe', ale to jest grupa o prawie, a nie
    bezprawiu.

    Podsumowując: z główką masz coś nie w porządku niezależnie od problemów
    stwierdzonych przez lekarzy i zdecydowanie nie masz predyspozycji
    psychicznych do uczestniczenia w ruchu po drogach publicznych. Prywatnie
    mam nadzieję (płonną, ale zawsze), że się przez system nie przemkniesz i
    prawka nie dostaniesz.