    From: to <t...@x...abc>
    Subject: Re: email imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 11 Nov 2011 20:28:11 GMT

    begin andromeda

    > Chyba przekonałeś mnie że nie mam racji. Faktycznie wysyłając pocztę z
    > innego (mojego) serwera na imienno-firmowy mail mam informację o
    > przekierowaniu. Zasady te jednak nie zawsze były stosowane -w jednym
    > przypadku zabroniono mi likwidację konta na serwerze i zastąpieniu
    > aliasem. Posługiwano się nim przez kilka lat pomimo że ta Osoba już
    > dawno nie pracowała.

    W zasadzie fakt czy ono fizycznie tam istnieje czy nie, nie ma wielkiego
    znaczenia. To tylko kwestia techniczna czy poczta kierowana na dany adres
    trafia na jakiś konto zbiorcze czy też ktoś loguje się na stare konta i
    ręcznie sprawdza korespondencję. Oczywiście zgrabniej jest usunąć konto i
    wtedy ta poczta niejako "sama z siebie" trafia na konto zbiorcze (jeśli
    jest ustawiony wildcard, a raczej każdy sensowny administrator zrobi coś
    takiego dla domeny firmowej).

    Osobną kwestią byłoby, gdyby ktoś WYSYŁAŁ listy z "Twojego" konta,
    podszywając się niejako pod Ciebie, ale tutaj nie ma większej różnicy czy
    robiłby to były pracodawca czy np. sąsiad. Do tego nie trzeba mieć
    dostępu do Twojego konta, każdy może wpisać w pole "from" co mu się
    żywnie podoba (z technicznego punktu widzenia).